اینجا کسی هست

عشق رهاتر از عشق همین جاست!!!

اینجا کسی هست

عشق رهاتر از عشق همین جاست!!!

خداحافظ



 
نگه داشتن بعضی ها همون قدر سخته که بدست آوردن شون!
به بعضی نمیشه اعتماد کرد. چون ساده میان اما تو رو با خودشون می برن به دور دورا و وقتی که فکر می کنی به آسمونا داری پر می کشی، مثل اومدن شون ساده میگن: خداحافظ

دعا کنید من هم به عشقم برسم

امروز یه شعر براتون می ذارم از آقای فیضی برای تمام عاشقای دنیا!


دعا کنید من هم به عشقم برسم


   

من را به پایت مجنون نوشتند       

            عشق را پیش من جنون نوشتند

 

در تعبیر نامت حیران و سرگشته       

            من را به چشم هایت افسون نوشتند

 

زیبایی و افسانه است زُلفت  

            تو را در زیبایی لولوء مکنون نوشتند

 

بودم گدا و از بخت بد خویش         

            تو را در قصه ها شاه پریون نوشتند

 

طبیبان هم قصه،درمان در دو چیز است         

            اندر وصال و تغییر بلا گردون نوشتند

 

مرا آرزو در کام تو بودن     

            آه که این جا همتم را بی چون نوشتند

 

در این سال ها در حسرت لطف ز یار 

            مرا «می» نگرفته ز دستت مجنون نوشتند

 

ترس دارم وقتم گذرد نگارا

             فیضیاتنهاست و مدد اکنون نوشتند


پخش 24 ساعته اذان در کره زمین

یک محقق علوم ریاضی به معادله ای دست یافت که تاکید می کند در طول 24 ساعت شبانه روز هیچ گاه صدای  اذان از روی کره زمین قطع نمی شود.
به گزارش ایرنا، «عبدالحمید الفاضل»، پژوهشگر اماراتی گفت که صدای اذان در کره زمین در تمام شبانه روز قطع نمی شود و در هر منطقه ای به پایان برسد بلافاصله در جای دیگری آغاز می شود.
وی توضیح داد که گفتن اذان 4 دقیقه زمان لازم دارد و زمین دارای 360 خط فرضی از قطب شمال به قطب جنوب است که معادل 360 درجه است. هنگامی که مثلا ظهر شرعی در خط یک شروع می شود 4 دقیقه طول می کشد تا ظهر شرعی در خط دو شروع شود و این مدت معادل زمانی است که در خط یک اذان گفته می شود.
به این ترتیب 360 ضربدر 4 می شود 1440 که معادل 24 ساعت است. کشف علمی دیگری که با بررسی طول و عرض جغرافیایی زمین صورت گرفت نیز ثابت کرد که شهر مکه مکرمه مرکز زمین است
.


عمریست تا من در طلب هر روز گامی می‌زنم


دلا طمع مبر ز لطف بی نهایت دوست



مرحبا ای پیک مشتاقان بده پیغام دوست



عمریست تا من در طلب هر روز گامی می‌زنم!!!

دوستان سلام! با افتخار اعلام می دارم وبلاگ اینجا کسی هست افتتاح شد!!